
Smatramo kako je dobra korisnička podrška izuzetno bitna našim korisnicima i zato puno pažnje i resursa svakodnevno ulažemo u razvoj korisničke podrške.
Svim našim korisnicima je na raspolaganju korisnički centar koji je telefonskim putem dostupan svakim radnim danom od 09h do 18h. Ako želite kontaktirati naše agente izvan radnog vremena, molimo Vas da nam se obratite na email ili chat.
Prije kontaktiranja podrške, obavezno odgovor potražite u listi čestih pitanja jer se tamo nalazi 95% odgovora na pitanja. Ako pošaljete pitanje za koje se nalazi odgovor u listi čestih pitanja, nažalost nećemo vam moći odgovoriti. Time brže rješavamo upite kojima je potreban personalizirani pristup. Zahvaljujemo na razumijevanju.
Kontakt telefon:
- 051.971.000
Email kontakt:
Društvene mreže ( nije moguće slati upite u inbox ):
Chat aplikacije:
![]() |
![]() |
Online chat:
Napomena: Besplatnu korisničku podršku dajemo korisnicima koji jesu ili misle putem naše aplikacije naručiti određenu robu. Podršku osobama koje su u privatnom angažmanu na eBayu nešto naručile i zapale u probleme, molimo da nam se obrate putem našeg programa "Podrška na zahtjev*" koji se naplaćuje. Hvala.