Podrška na zahtjev*

Za one koji su krenuli sami



Često nam se javljaju korisnici koji su sami na eBayu naručili određene proizvode i zatim nisu dobili plaćene proizvode, dobili su oštećene ili drugačije opisane proizvode. Tada traže kontakt broj ili email na koji se mogu obratiti eBayu vezano za problem dobivenih proizvoda - i tu stanu.
eBay u BiH nema kontakt broj niti email adresu na koju se korisnici sami mogu obratiti i zatražiti povrat novaca ili zamjenu za drugi proizvod. Takvim korisnicima rado izlazimo ususret i nudimo da pristupe našem programu "Podrška na zahtjev*".

Što je Podrška na zahtjev*?
Riječ je o specijalnoj usluzi koju nudimo korisnicima koji nisu naručivali na eBayu putem našeg posredništva a nakon plaćanja proizvoda su shvatili kako sami ne mogu riješiti nastali problem s prodavačem.
Tada u postupak se uključujemo mi i preko korisničkog računa korisnika odradimo postupke koji su potrebni kako bi korisnik ostvario pravo na povrat sredstava ili zamjenu za drugi proizvod - ono što je korisniku draže.

Koliko to košta?
Ovu uslugu plaćanje u obliku provizije kao da ste proizvode naručivali našim posredništvom. Tako, plaćate jednako kao da ste naš korisnik od početka.

Više o ovoj usluzi, cijenama i samom postupku molimo Vas kontaktirajte naš korisnički centar.

Bogato iskustvo u naručivanju proizvoda s eBay-a za naše kupce, naučilo nas je što kupcima u Hrvatskoj treba. Treba im jednostavni način naručivanja, plaćanja i kvalitetna podrška. S nama - imate to sve!

I na kanalima


Načini plaćanja


X

Zabrana kopiranja

Tekstalni i slikovni materijal ove web stranice je vlasništvo tvrtke DOPI GRUPA j.d.o.o., te je kao takav zaštićen od kopiranja.