
Često nam se javljaju korisnici koji su sami na eBayu naručili određene proizvode i zatim nisu dobili plaćene proizvode, dobili su oštećene ili drugačije opisane proizvode. Tada traže kontakt broj ili email na koji se mogu obratiti eBayu vezano za problem dobivenih proizvoda - i tu stanu.
eBay u BiH nema kontakt broj niti email adresu na koju se korisnici sami mogu obratiti i zatražiti povrat novaca ili zamjenu za drugi proizvod. Takvim korisnicima rado izlazimo ususret i nudimo da pristupe našem programu "Podrška na zahtjev*".
Što je Podrška na zahtjev*?
Riječ je o specijalnoj usluzi koju nudimo korisnicima koji nisu naručivali na eBayu putem našeg posredništva a nakon plaćanja proizvoda su shvatili kako sami ne mogu riješiti nastali problem s prodavačem.
Tada u postupak se uključujemo mi i preko korisničkog računa korisnika odradimo postupke koji su potrebni kako bi korisnik ostvario pravo na povrat sredstava ili zamjenu za drugi proizvod - ono što je korisniku draže.
Koliko to košta?
Ovu uslugu plaćanje u obliku provizije kao da ste proizvode naručivali našim posredništvom. Tako, plaćate jednako kao da ste naš korisnik od početka.
Više o ovoj usluzi, cijenama i samom postupku molimo Vas kontaktirajte naš korisnički centar.